Sunday, October 9, 2016

1pipfix Forex

1PipFix Review Let op: 'n Groot aantal vals positiewe resensies het gekom in vir hierdie maatskappy. Voorheen 'n IB vir InvestTechFx. Toe 'n IB vir LoyalForex. November 2011: 1 Pip Fix en lojale Forex behoort nou aan FX Systems. As gevolg van onopgeloste BBV Handelaars Hof skuldigbevinding aan verkragting teen 4RunnerForex en 1LotSTP. die BBV beveel TEEN hantering van alle makelaars wat aan Fx Systems. FxSytems, it39s verband makelaars 1LotSTP, 1PipFox, 2PipFixed, 4RunnerForex, en LoyalForex is al beskou as Scams deur die BBV wees. Hul vals reguleerder NFACS. org word ook beskou as 'n bedrogspul. Al hierdie webtuistes is af. Die maatskappye blyk te wees uit van die besigheid. Die BBV waarsku handelaars te wees op die uitkyk vir nuwe webwerwe gelei deur hierdie group.1PipFix Forex Brokers Guide forex makelaar Tipes: ECN vs DMA vs STP vs Market Maker Forex makelaars wat aanvaar Amerikaanse kliënte Forex regulering en gereguleer forex makelaars lys forex platform - Meta Trader 4. Meta Trader 5 en ander platforms Forex rekening befondsing CFD Brokers: Forex makelaars bied CFD Forex makelaars bied goud, silwer, Olie Trading Jou kapitaal is in gevaar. Trading op marge behels 'n hoë risiko, en is nie geskik vir alle beleggers. Voordat jy besluit om handel forex of enige ander finansiële instrument wat jy moet versigtig jou beleggingsdoelwitte te oorweeg, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Alle CFD's (aandele, indekse, futures) en Forex pryse is nie deur die uitruil, maar eerder deur die mark makers, en so pryse kan nie akkuraat wees en mag verskil van die werklike markprys, wat beteken dat pryse is 'n aanduiding en nie geskik is vir doeleindes van handeldryf. Daarom TradingT nie die geval dra geen verantwoordelikheid vir enige handel verliese jy dalk aangaan as gevolg van die gebruik van hierdie data.1PipFix 1 Pip Fix Review Handelaars resensies vir 1PipFix Voeg Review Laaste Forex broker dra 'n hoë vlak van risiko en mag nie geskik vir almal beleggers. Voordat jy betrokke raak in die handel buitelandse valuta, maak asseblief jouself vertroud met sy besonderhede en al die risiko's wat daarmee gepaard gaan. Alle inligting oor ForexBrokerz slegs vir algemene inligting gepubliseer doeleindes. Ons het geen waarborg vir die akkuraatheid en betroubaarheid van hierdie inligting aan te bied. Enige aksie wat jy op die inligting wat jy kry op hierdie webwerf te neem is streng op eie risiko en ons sal nie aanspreeklik wees vir enige verliese en / of skade in verband met die gebruik van ons webwerf beskikbaar wees. Alle teksinhoud op ForexBrokerz is kopiereg en beskerm onder intellektuele eiendomsreg. Jy mag nie reproduseer, versprei, publiseer of uitsaai enige stuk van die webwerf sonder aanduiding van ons as 'n bron. ForexBrokerz maak geen aanspraak op kopiereg oor die beelde wat gebruik word op die webwerf, insluitend makelaars logo's, stock foto's en illustrasies. Forexbrokerz webwerf gebruik koekies. Deur die voortsetting van die webwerf blaai, stem jy vir ons gebruik van koekies. Lees ons privaatheidsbeleid .1Pipfix Review 1PipFix bied 'n ECN 038 STD omgewing vir buitelandse valuta handelaars van alle vlakke. Ons doel is om handelaars te verskaf 'n ware geleentheid om forex 'n winsgewende onderneming te maak. Deur 'n samewerking van ervare forex professionele 1PipFix is ​​gestig in 2010. Die resultaat is 'n makelaars bied maklik om platforms, mededingende versprei, kwaliteit 24 uur kliënt ondersteuning en beligting vinnige uitvoering gebruik. Alles wat nodig is vir 'n suksesvolle handelaar te verdien profits.1PipFix bied 'n ECN 038 STD omgewing vir buitelandse valuta handelaars van alle vlakke. Ons doel is om handelaars te verskaf 'n ware geleentheid om forex 'n winsgewende onderneming te maak. Deur 'n samewerking van ervare forex professionele 1PipFix is ​​gestig in 2010. Die resultaat is 'n makelaars bied maklik om platforms, mededingende versprei, kwaliteit 24 uur kliënt ondersteuning en beligting vinnige uitvoering gebruik. Alles wat nodig is vir 'n suksesvolle handelaar om wins te verdien. Voor MT4 platform Mobile Trading Islamitiese Friendly rekeninge Aanvaar Amerikaanse kliënte live chat 24/5 CONS Ongereguleerde Beperk deposito aanvaar Jaar en plek van vestiging 2008 Britse Virgin Eilande MT4 en Webtrader Forex en kommoditeite Maksimum Trade per kaartjie (Standard Baie) Vaste so laag as 1 pit Bank Wire, Global Digital Pay en Liberty Reserve Engels, Frans, Duits, Italiaans, Brasiliaanse, Spaans, Japan, Korea, China, Arabiese Verskansing, scalping Nuus Trading Toegelate Server Time Zone Perfect uitvoering altyd Broker gereguleer in Nevis nooit tevrede gewees . Baie winsgewend. Met 'n baie lae versprei. Aan baie opgewonde vir my eerste Forex rekening. Ek het net basies gekies 1pipfix as gevolg van die positiewe kommentaar wat ek lees oor die internet. Die meeste kliënte is tevrede met hul rekening hier. So Im begin my eerste rekening in hierdie maatskappy. Ek hoop regtig ek sal dieselfde behandeling kry as ander het. Vinnig, maklik en betroubaar. Baie lae versprei in vergelyking met ander. hierdie beslis aanbeveel aan ander. beter kyk vir ander makelaar as dit. Service nie goed nie. Wat my regtig ingebring hier is hulle groot uitvoering en versprei. Baie eerlike en betroubare maatskappy. Kliënt diens was regtig luister na my behoeftes en beantwoord my navrae behoorlik. Ek sal sien hoe dit gaan in die volgende maande. Ek is baie positief ek kan 'n goeie wins te maak met 1pipfix. Twee thumbs up vir die lae versprei en Meta Trader. Het jy my geld glad. hierdie beslis aanbeveel om te begin daar buite. En selfs vir diegene wat nodig van ander makelaars. Gee dit 'n skoot. Met sy lae verspreiding kan jy eintlik bekostig nie. Groot kliënt diens te Soos enige ander kommentaar in die forum, ek hou van hul lae versprei en super maklike aansoek proses. Ek is geneem versorg deur hul toeganklik verteenwoordigers diens. Kan nie wag vir my eerste onttrekking. Goeie ding wat hulle aanvaar ook kredietkaarte. Maak dinge baie meer gerieflik vir my. Hoop ek maak goeie winste. Im op my tweede maand met 1pipfix nou, en ek het reeds 4 onttrekkings. Ek het my fondse volledige en vinnig, geen probleme nie. Ek gewoonlik onttrek gedurende weeksdae so ek kan seker maak ek my onttrekkings op tyd. Hoe gaan dit met 'n rondte van applous vir hierdie Forex makelaar. Hulle gee 'n baie geleenthede om mense om 'n rekening by hulle te skep as gevolg van hulle bekostigbare en lae versprei. En hulle bied ook geen kommissie sodat jou wins regtig gemaksimeer. Wat my aangaan, my wins redelik met die span van die tyd Ive is met hierdie maatskappy. Ek het geen berou. Geen klagtes hoegenaamd vir hierdie maatskappy. Verskeie redes waarom: toe ek aansoek gedoen het, het ek stres gratis program, geen faks nodig. Dit was baie vinnig ek my rekening in 'n kwessie van ure ek dink. Ek hou ook hul hulp ondersteuning, want hulle was vriendelik en het seker gemaak ek was gemaklik en my behoeftes en vrae aandag geniet. As ek iets in gedagtes wat onduidelik is nie, kon hulle dit vir my verduidelik baie goed. Ek was ook baie ingenome met hul lae versprei. Met my 100 dollar kon ek my eerste ooit deposito, wat ook baie vinnig was nie. My eerste onttrekking was baie vinnig. Ek het geen probleem nie daarmee ons in vergelyking met ander kliënte wat kla van vertraag onttrekking transaksies. Hulle aanvaar kredietkaart en ek kan EA gebruik. Baie voordelig van my kant af. En so ver, Ek maak 'n wins te maak, nie baie, maar ten minste is ek 'n vordering. Ek wil sien in die volgende paar maande hoe dit sal gaan. Probeer 1pipfix en sien vir jouself hoe dit kan jou help om voordeel te trek 'n baie. Hulle het 'n lae versprei so ek dink nuwe kliënte kan eintlik bekostig nie net soos ek. Ek het ook dieselfde ervarings as om ander negatiewe ervarings van ander kliënte met hierdie maatskappy. Ek maak 'n rekening hier as gevolg van die positiewe kommentaar en resensies lees ek oor die internet, maar dit het nie op my van toepassing. Ek was regtig 'n harde tyd opvolg my aansoek dit so lank geneem vir my om uiteindelik 'n rekening. Ek laat die kwessie gaan, maar die daaropvolgende maande Ive het probleme met kliënt sorg ondersteuning. Ek kan nie deurgaan oproepe en e-posse, meestal die bevordering van my na 'n ander tyd te bel. Daar is baie min bewyse dat ek opgedoen wins, en toe ek probeer om te onttrek, dit het my 'n baie lang tyd om my fondse te kry. Ek dink dit is 'n geval tot geval basis omdat sommige mag dalk in staat wees om goeie dinge te ervaar deur middel van hierdie maatskappy, terwyl sommige van ons nie. Ek hoop dat hierdie maatskappy aksie met hierdie klagtes sal neem, want baie kliënte regtig byna dieselfde kwessies kla. Ek het in die Forex bedryf nou al vir 'n geruime tyd. Net soos enige ander, het ek ontsteld was oor hoe my wins gaan. Ek het 'n paar rekening van verskillende makelaars net om te sien watter een is meer winsgewend te maak. Ek is regtig 'n harde tyd te druk my klagtes omdat hulle ondersteuningsdiens my nie oplossings gee nie om my klagtes en die meeste ignoreer my e-pos. My onttrekkings so lank geneem en soms my deposito afgetrek deur een of ander rede. Ek is baie teleurgesteld. Dit is waarom ek 'n nuwe rekening in hierdie maatskappy oopgemaak soos voorgestel deur my officemate. Die moeite werd om 'n skoot sedert die verspreiding is baie laag in vergelyking met my ander rekeninge. Ek kan selfs hou en selfs wanneer Im werk in die kantoor. Ek is baie gelukkig met die kinders Meta Trader platform. Baie maklik en vinnig teregstellings. Tot dusver is dit die enigste rekening wat ek behoorlik aandag geniet. Ek het 'n ander rekening wat baie soortgelyk aan kliënt diens 1pipfix egter hulle groot verskil in hul versprei. Bravo Beslis hier bly Ek hou van die Meta Trader, want dit werk perfek vir my. Baie maklik en gerieflik om te gebruik. Trading het so maklik geword. 1pipfix het 'n baie goeie werk wat lae versprei aan hul kliënte. Dit is die heel eerste rede waarom ek besluit het om 'n rekening hier te skep. Tot dusver het ek havent teleurgesteld uit hierdie maatskappy. hul kliënt ondersteuning te baie nuttig. Beslis die regte keuse. Die Meta Trader 4 en web handelaar is baie vinnig en nuttig. Wat is awesome is dat ek selfs kan gebruik, selfs as Im uit my huis. Baie gerieflik inderdaad. En baie baie lae versprei Dit het my regtig verbaas. Baie laag in vergelyking met ander makelaars. Ek het 'n rekening van 'n ander makelaar, maar my vriende wat rekeninge in 1pipfix het my oortuig om 'n rekening te kry, aangesien die verspreiding is net 'n lae. Goeie ding wat ek volg hulle raad. Nou Im maak meer wins in vergelyking met my ander rekening. Ek en my vriende is 1pipfix gesertifiseer. Hoewel die meeste van die resensies wat ek gelees forums is meestal positief, Im 'n harde tyd met my rekening hier in hierdie maatskappy. Die deposito is vinnig, maar soms my onttrekking neem 'n paar dae voor ek my geld kry. Dit het my 'n lang tyd om 'n wins al kry. Ek dont weet whats fout met my rekening. Ek dink dat om in 1pipfix is ​​een van die beste besluite wat ek tot dusver gemaak het. In teenstelling met die ander makelaars wat Ive deurgemaak voordat, is dit waarskynlik die beste tot dusver. dit is baie maklike, tot dusver, alles is goed. Ek is baie tevrede met hul diens. Een ding wat ek die meeste hou is hul lae versprei en hul makelaar is baie goed. Baie baie maklik en baie vinnig. Ek het geen klagtes nie. Ek het beslis voel verseker hier. Ek wil hierdie beveel om almal wat op soek is vir 'n goeie makelaar. Ek is op soek na ander makelaars wat my kan voorsien met 'n beter opsies. i ook ander rekeninge van ander makelaars. Ek gebruik kla vir hul stadige reaksie. Veral as ek vra vir onttrekking, sou dit my neem dae om my geld te ontvang. Dit raak regtig baie frustrerend by tye. Het jy gelukkig het ek om te weet oor die maatskappy. 1pipfix vir my is die beste wat daar is. Sommige van my vriende wat in te Forex het rekeninge van ander makelaars. Soos ek, kry hulle altyd iets kla. Plus die meeste van hul makelaars bied 'n hoë versprei. Ek sal hulle aanmoedig om 'n rekening hier te skep. Baie vinnig en goeie uitvoering. Ek is baie beïndruk met hul lae versprei. Ek het nog ander rekeninge van ander makelaars ook, maar tot dusver 1pipflix is ​​die beste onder die ander. Fast aansoekproses en die deposito was te vinnig. Ek havent probeer nog geen onttrekking, ek hoop dit is so glad as die deposito en hul ander dienste. Maar so ver so goed. Raai dit aan mense wat nog op soek is na die mees winsgewende makelaar. Aanvanklik was ek huiwerig om hierdie maatskappy te probeer. Maar ek was blaai deur forums, tot dusver die meeste van die resensies is positief. As gevolg van dit, ek het probeer en gee 1pipfix 'n skoot. Vandag het ek het geen berou om betrokke te raak met hierdie maatskappy. Baie goeie diens en beslis met 'n baie lae verspreiding. baie vinnig te beslis gaan om hier te bly. Ek vind 1pipfix dieselfde as ander makelaars. Daar is geen spesiale ding met hierdie maatskappy as dit nie vir hul lae versprei. Anders as dit is daar geen buitengewone eienskap. Sommige mense sê hulle het super vinnige deposito's en onttrekkings, maar vir my is dit net dieselfde as my ander rekening van ander makelaar. Vir my is 1pipfix net gemiddeld vir my. Ek het 'n paar klagtes soos swak diens ondersteuning vir kliënte. Ek het altyd kry opgehang of antwoord maar geen definitiewe oplossings op my vrae. As prys is binne 10 pitte, kan jy nie meer te kanselleer hangende bestellings. Dit is net nie reg nie. Het jy probleme met die aansoek proses. Neem langer as wat verwag is. My vorige makelaar is baie beter as dié makelaar. Aansoek proses is vinnig en maklik. En dit is papierlose geen behoefte aan enige slakkepos aansoeke of fakse. Kliënt diens te baie nuttig. Ook 'n plus na hierdie bende is dat hulle nie enige bevel gee vir scalping. Hulle aanvaar PayPal baie gerieflik vir my, want ek altyd gebruik PayPal vir die stuur en ontvang geld. En die aankoop van items aanlyn. Ook 'n baie lae versprei, baie bekostigbaar en baie winsgewend. N baie goeie manier om te belê jou 100 dollar. So laag as wat. Met hul lae verspreiding en geen kommissie, was ek gelukkig met die wins ek gekry het. 1pipfix is ​​eenvoudig en vinnig en baie help jy met jou Forex ervaring. As gevolg van die groot ondersteuning van hierdie maatskappy, is my klagtes hanteer dienooreenkomstig. Natuurlik is daar is 'n paar trekking rug en ander dinge wat probleme aan kliënte kan veroorsaak soos baie vertraagde onttrekking proses, vind ek dit baie gerusstellend om 'n ondersteuningsdiens wat jou kan help en by te woon jou behoeftes te alle tye. Daar bediener is goed, nooit af en ek verseker wees dat die maatskappy reeds op stal. Ek was reeds in staat om 4 keer onttrek in die afgelope 2 maande was dit 'n briesie. My skoonsuster was ook baie tevrede met haar rekening in 1pipflix. Het haar eerste onttrekking gister. Hul lae versprei maak dit bekostigbaar vir die mense. Ek kan gebruik my kredietkaart en my skoonsuster gebruik haar PayPal rekening. Telling 9 uit 10. Moet meer verbetering van die baie min nadele poets in die maatskappy. Ek wens ek geleer het oor 1pipfix voordat ek 'n rekening van ander makelaar geopen. Ek was regtig ongelukkig uit my vorige makelaar. Nou dat ek 'n rekening in hierdie maatskappy het oopgemaak, Ive nooit hierdie gelukkige en tevrede is. Die verspreiding is so laag in vergelyking met my vorige makelaar. En daar is geen kommissie in hierdie maatskappy, baie indrukwekkend. Geen wonder dat hulle is besig om meer en meer kliënte. Ek is een van hulle tevrede kliënte. Manier om 1pipfix Baie van my vriende gaan probeer dit uit reeds. So ek het dit 'n probeer ook. Het niks om te verloor nie, behalwe vir sy 100 dollar minimum deposito. Het jy risiko's te neem as jy wil om voordeel te trek. Tot dusver het ek nog nooit teleurgesteld met my besluit van die opening van 'n rekening met 1pipfix. Baie vinnig teregstellings sowel. Baie gelukkig en tevrede. Siek krediet te gee vir 1pipfix Forex makelaar. 5 out of 5 stars vir my. Ek het geen probleme met hulle en ek is tevrede met hul diens. Ek weet nie hoekom die meeste van die resensies is positief. Soos vir my ervaring, ek was nie gelukkig oor my rekening. Hul uitvoering suig. Baie stadige reaksie en hul onttrekking te lank neem. Die enigste ding wat goed oor dit is hul lae verspreiding. Maar dit nie die geval is vergoed vir die gebrek aan goeie diens en kwaliteit uitkoms vir hul kliënte. Beslis beveel hierdie kontak met my familie lede. Groot belegging inderdaad. Die beste een tot dusver vir my. Iam baie gelukkig met my rekening in hier. Ek is nuut met Forex. Ek was net bemoedig deur my vriendin om dit te probeer omdat sy 'n rekening hier in 1pipflix. Ek kan regtig sê dat sy is baie tevrede en gelukkig met die wins wat sy is besig om en sy is nog 6 maande doen buitelandse valuta. Ek lees in forums oor verskillende makelaars, inderdaad is daar verskeie ander wat ook 'n goeie reputasie en terugvoer van hul kliënte. Die enigste ding wat 1pipflix van hulle geskei is dat hulle hier aan te bied 'n baie lae versprei. Met my 100 dollar kon ek 'n rekening oop te maak. Im nog op my 2de week Im wag nog vir 'n wins te maak. Ek hoop dat ek sal wees soos my vriendin wanneer dit kom by haar rekeninge sukses. Die aansoek is maklik, dit het my net ure om my rekening te skep. Die deposito is vinnig ook. Siek terug te kry en gee meer resensies nadat ek my eerste onttrekking. Kruising my vingers Ek kan kopvel en gebruik EA hier. Fast deposito's en onttrekkings neem ongeveer twee tot drie dae in my geval. Onttrekking versoeke oor naweke langer neem gewoonlik en soms ek nie my geld te ontvang. So uit dat op Ek onttrekkings te vra tydens net naweke. Anders as dit nie enige ander klaers het. Baie gelukkig met hul lae versprei. Dit is geen twyfel dit is die rede waarom kliënte oop te maak hul rekenings hier. Hierdie maatskappy suig Hulle trek jou deposito sonder enige kennisgewing van die maatskappy en sonder enige geldige rede. Hul onttrekking stelsel is baie stadig. Ek moes wag vir meer as 'n week vir my onttrekking. Hulle het verborge koste wat geen sin maak nie. Ek is baie kwaad met die manier waarop hulle behandel my rekening. Ja sy ware die aansoek proses is baie vinnig en die deposito ook, maar later af sal jy nie die voordeel wat jy wil om te sien kry. Maak jou kliënte gelukkig vinnig en maklik. Beveel dit aan almal nog begin en om ander met ander rekeninge. Op die oomblik is ek regtig 'n harde tyd te onttrek my fondse. Ek hou die roeping kliëntediens en hulle altyd vir my sê dat hulle daaraan werk nie. Tot nou toe het ek kan nie nog my fondse onttrek het dit 'n week sedert ek die eerste keer vir 'n onttrekking versoek. Ek hoop regtig hulle kan hierdie probleem op te los. Hul deposito was vinnig en maklik, so as die hele aansoekproses maar die onttrekking is 'n pyn in die gat. Ek dink 1pipfix is ​​net ok vir. Nie baie beïndruk, maar ek dink dat hulle diens is goed genoeg nie. Ek het geen probleem met die aansoek proses nie, want dit was vinnig en maklik. Verdere verbeterings met hul onderskeie dienste sal hierdie maatskappy een van die beste in die besigheid te maak. Ek is verlei deur die lae versprei aangebied deur 1pipfix en die feit dat ek my kredietkaart het my meer aangetrokke in die skep van 'n rekening kan gebruik. So het ek, op die eerste van hul diens en behandeling was okay, maar met verloop van tyd, was ek met paar probleme met my rekening veral met onttrekkings. Dit neem vir ewig om my fondse te kry. Toe ek probeer om die hulp van ondersteuningsdiens vra, sal hulle probeer om te stuur vir my 'n ander makelaar of iets wat nog meer my onttrekking transaksies vertraag en my vrae laat onbeantwoord. Ek is baie ongelukkig met hierdie maatskappy. Ek wens ek het nooit gevoel vir hul lae versprei. Ek stem saam met maximizeHK. Daar is 'n paar gelukkiges wat 'n maklike winderig ervaring met 1pipfix het terwyl sommige van ons ongelukkige mense is ongelukkig so baie klagtes en baie swak diens van die maatskappy te kry. My deposito afgetrek en daar is regtig verborge koste. Ek is baie huiwerig om te glo met hul aanbiedings. Hulle sê daar is geen kommissies, maar nou het ek baie twyfel dit. My wins nie verhoog, baie stadig uitvoering beide in - en uitklim. Ek is meer tevrede met my vorige makelaar, ten minste is daar hulle wat goeie kliënte ondersteuning. Selfs as hierdie maatskappy het 'n laer verspreiding van my vorige makelaar, ek verkies nog steeds my vorige makelaar omdat my behoeftes en vrae behoorlik beantwoord. Ek het regtig haat die feit dat sommige makelaars net speel met hul kliënte. Dit is net nie reg nie. Baie tevrede met hierdie maatskappy. Gemaak wins in geen tyd As jy dit nog nie 'n rekening in 1pipflix nog geskep, maar het planne om 'n oop te maak. Moet asseblief nie voortgaan. Ek het 'n baie slegte ervaring met hierdie maatskappy. Ek is belas met die kommissies en my eerste deposito geneem sonder enige kennisgewing. Ek het probeer om ons te kontak kliënt diens, maar nie in staat is om oplossing te vind. Hulle mislei my altyd om verskillende gebiede en nie fokus op die kwessie. Ek hou die stuur van e-pos, maar geen antwoord. Ek het regtig spyt maak 'n rekening in hierdie company. Forex Broker resensies met Top Forex Brokers Broker Naam: 1pipfix Geleë in: St Kitts en Nevis Gestig in: 2009 Gereguleer deur: Nevis Finansiële Dienste, C39195 betaling opsie: EgoPay, Perfect Geld, Wire oordrag , Liqpay, kredietkaarte, debietkaarte Minimum rekening grootte: 100 dollar Minimum Trade Grootte: 0,01 baie 1pipfix makelaar is 'n Nevis gebaseer buitelandse valuta makelaar gestig in 2009. Die kantore is geleë in St Kitts en Nevis. Enige forex makelaar wil forex handel met 'n vaste verspreiding kan kies 1pipfix makelaar as hul handel plek. 1pipfix bied vaste verspreiding aan sy kliënte. Die verstek hefboom is 1. 400. 1pipfix het drie tipes rekening stelsel vir hul kliënte. Hierdie drie tipes rekening is Mini starters, Pro Vaste en ECN. Enige forex handelaar kan gaan vir enige van dié drie op grond van hul vlak van belegging en behoeftes. Met Mini starters rekening en Pro Vaste rekening 'n handelaar kan forex handel in 30 pare van geldeenhede. En met ECN rekening 'n forex handelaar kan handel in 60 pare rekening deur die gebruik van Meta Trader 4 platform. Forex handelaar kan kliënte ondersteuning in Engels te kry. En ook hul webwerf is slegs in Engels sodat sy maklik vir handelaars wat belangstel in forex regoor die wêreld. 1pipfix gee klem op die kliënt diens meer as enigiets anders. Terwyl doen 1pipfix dit hersien word opgemerk dat een van die groot voordeel van doen forex met 1pipfix is ​​dat dit laat sy kliënt om handel te doen selfs met hul Android ondersteun selfone. Dit gee die kliënt ondersteuning diens op 'n 24/5 basis. 1pipfixs kliënt diens is beskikbaar in e-pos, live chat en in web vorm. Enige forex handelaar kan die forex transaksie onmiddellik uit te voer met 1pipfix makelaar. Hul Trading bediener tydsone is GMT gebaseer. Wat goed is vir internasionale handelaars. Demo rekening is 'n goeie inisiatief van 1pipfix makelaar. Enige persoon wat belangstel in die leer van die tegnieke van die vermindering van verlies en doen forex deur dit diep eerste om te weet kan demo rekening oop te maak en te doen handel met virtuele geld. Dit is 'n goeie manier van leer forex om die nuwe en onervare handelaar. Hoewel 1pipfix het baie voordele te doen handel met hulle, maar dit het 'n paar nadele wat ernstig op ag geneem moet word, terwyl die besluit om te betrek in forex met 1pipfix makelaar. Een van die groot nadele van 1pipfix is ​​dat dit vereis minimum aanvanklike deposito van 100 dollar te begin met wat is redelik hoog bedrag en 'n struikelblok vir die nuwe forex handelaar. Vir ander twee tipes rekening, dit is selfs hoër. Nog 'n nadeel van 1pipfix is ​​dat as die bediener is in die forex handelaar kan 'n verlies in die gesig staar as gevolg van daardie. Maar dit gebeur net af en toe. Sy ondersteuning is beskikbaar in Engels. So, die handelaar wat nie gemaklik om forex doen in Engels sou sukkel om dit te doen forex met 1pifix. Afgesien van die feit dat 1pipfix makelaar het 'n paar nadele hul kliënte ondersteuning diens is besonder goed. So, die potensiaal forex handelaar wat wil kry 'n goeie kliënte diens kan gaan vir 1pipfix vir hul forex plek.


No comments:

Post a Comment